Nog 1x afvallen want deze aanpak betekent succesvol afvallen. Ik heb het voor u in augustus, september en oktober 2018 bewezen!

**** 18 oktober op de weegschaal gestaan: 12.1 kilo kwijt! en vet vervangen door spieren, lees hieronder mijn succesvolle aanpak. Dit kan iedereen. ****

Hier lees je mijn hele verhaal.

Iedereen kan afvallen met het 12-20-dieet

50% Van Nederland heeft overgewicht en ongeveer de helft wil er iets aan doen.

Maar na verschillende diëten geprobeerd te hebben geloof je er niet meer in. Het beruchte jojo-effect, de verspilde moeite, de vermoeidheid en de verstoorde spijsvertering. Waarom zou je nog een nieuwe poging doen?

Maatwerk helpt! Overgewicht heeft verschillende vormen, teveel buikvet, te zware benen, zwembandjes, dikke nek…. Er zijn 5 verschillende vormen van overgewicht met elk hun eigen oorzaken. Als je de oorzaak niet weet, kun je geen goede oplossing kiezen. Stress, medicijnen, verkeerd eten, verkeerde voedselkeuzes, te weinig bewegen, teveel alcohol, te weinig water, teveel antibiotica, blessures, een obese omgeving….. veel zou je zelf kunnen controleren maar lang niet alles.

Wij combineren: ketose, sport-vasten, mindfull eten, intermittent vasten, het managen van je energie-balans.
Om 12:00 een laat ontbijt met voornamelijk proteïnen.
Om 15:00 een lichte maaltijd (300 caloriën) met koolhydraten, proteïnen en gezonde vetten.
Om 19:00 uur een zelfgemaakt diner met veel groente, vlees, vis, gevogelte en weinig koolhydraten (dus minimaal aardappelen, pasta, rijst). Het diner bevat ongeveer 800 caloriën. Als maaltijdcomponent is een Juvo shake gemakkelijk, compleet en geond.

Van 20:00 uur tot 12:00 niets eten, wel veel drinken (water, groene/witte thee, koffie)

Lees hier alles over 12-20-dieet.